Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń otrzymało tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2016”. Nagrodę przyznają firmom konsumenci w tracie badania opinii.
Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Gothaer TU, podkreśliła, że jakość obsługi jest kluczowa w działaniu tego towarzystwa. Obszar obsługi został uznany za strategicznie ważny w zakresie działania Gothaer w Polsce. Firma stale dąży do współpracy z klientami. Dla towarzystwa jest to potwierdzenie, że obrało właściwy kierunek, a strategia działania przypadła do gustu klientom. Gothaer planuje wprowadzić nowe rozwiązania takie jak GoApp, czyli aplikację BPM (Business Process Management) wspierającą zarządzanie procesami biznesowymi w firmie, Bezpośrednią Likwidację Szkód (BLS) czy sieć warsztatów GoWarsztat, oraz samochód zastępczy gothaer
W IX edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi, podobnie jak w poprzednich, prestiżowym tytułem zostało uhonorowanych 100 firm z różnych branż. Nagroda przyznawana jest na podstawie głosów konsumentów oddanych na multiplatformie Jakość Obsługi oraz za pomocą aplikacji mobilnej Premia360.